Skrivet av: Börjesson | 13 januari 2009

Kallt men skönt

Det blev minsann en halvtimmes lunchpromenad i dag igen! (Jag tänker inte avrapportera alla mina promenader här, det är inte den typen av blogg, men två gånger på tre arbetsdagar är så pass ovanligt för att vara jag att det kan vara värt en notis.) I dag var vädret inte lika skönt som i fredags. Det var mulet och disigt, men dessbättre inget regn. Betydligt kallare än det såg ut var det dessutom, nedåt två grader tror jag, med en rå vind. (Det kanske också framgår av kroppspråket hos stackarna på bilden att det var rejält kylslaget där ute.) Men det var ändå riktigt skönt! Om jag inte ser upp kan det komma att bli en vana, det här…

kallhast

Kommentera

Kategorier

